Annonse
Bjelkelaget er no på plass

Arbeid på gapahuken på blå skule

Publisert av: Johnny Helgesen
6/2/2019 14:08

Blå skule meldar at arbeidslysten på gapahuken var stor og omtrent heile bjelkelaget til gulvet er no på plass.

Godt jobba!


Helsingar

  • Isak Johannes 3år!
  • Julian 10 år!
  • Kåre og Sigmund 80 år!
  • Markus 12 år!

Kva skjer på Tysnes

  • Torsdagsturen 18. jun. kl. 10:00
  • Småbarnstrall 22. jun. kl. 11:00
  • Bedehusbasar i Lunde 23. jul. kl. 19:00
  • Julemesse - påmelding innen 1/11 21. nov. kl. 11:00
Tweets av @Tysnesingen

Følg oss på sosiale medier

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube
  • Tysnesingen

Mest leste saker

  • God å triksa?
  • Lanseringsfest for Podtown
  • Det ble GULL til Pernilla!
  • Fôrtvilt over rundballar på avveie
  • Fullt hus på Kompasset

Relaterte saker

  • Samarbeidsrådet for Sunnhordland 40 år!
  • Er du i VM modus og klar for cup?
  • Møte med Kystogevekene
  • Alt klart for cuphelg
  • Oppstart 1. divisjon bowling

Kontakt oss

+47 534 31 660 post@tysnesingen.no